Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 02:40 - Аватар - поредното нещо, по което луднах
Автор: neytiri Категория: Забавление   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
0



Първо беше "Здрач". Кълнях се, че никога няма да чета книгата, камо ли да гледам филма. Обаче един ден приятелките ми бяха организирали "Вампирски кино-ден" и пуснаха "Здрач". Нямаше как... с тях не се спори, пък не можех да се отцепя от групата.
И така, направих това, което си бях обещала да не правя - изгледах филма. И взех че разбрах защо манията е толкова голяма.
После един ден майка ми, излязла на лов за коледни подаръци, се обади с въпроса "Абе, ти нали обичаше вампири?", на което аз, хилейки се, отговорих положително. Още вечерта получих сборно издание на "Дневниците на вампира", събрало първите две книги. Излишно е да казвам, че се пристрастих...
И всичко това става в рамките на няколко седмици. Маниите ми нараснаха, когато реших да гледам сериала "Дневниците на Вампира". Стана сериозно, не смогвах с маниите...
А тогава, по най-жесток начин, се появява "Аватар" и аз... ами, нека кажа само, че физиономията ми изразяваше смесица от богоговение, трепетно вълнение и леко нетърпение като на гимназист, качил приятелката си в колата на някакъв хълм, от коейто се вижда града. Девствен гимназист, нека добавя.
Сериозно, този филм е изключителен! Светът, който е създаден специално за филма, езика, героите... невероятно. Излязох от кино салона със замаяна глава. Няколко пъти. И това нямаше нищо общо с 3D очилата, само да вметна.
По принцип не обичам фентъзи. Особено, ако гаджето ми каже, че е върха... тогава просто си знам, че този филм няма да го гледам. Обаче "Аватар"... ех, в него имаше и любовна история. При това от онези, дето ти спират дъха, даже без главните герои да се мляскат като осмокласници в малко междучасие.
Чак не вярвах, че мъж е способен да докара любовната история толкова... трогателна. И разчувстваща. Обаче в следващия момент на екрана се появява "Режисьор: Джеймс Камерън" и аз си казвам "ахха, то не било кой да е мъж!".
Бях впечатлена, меко казано. На тези, които не са го гледали, мога само да кажа "много изпускате, гледайте го". А на тези, които са... е, думите са излишни.


Тагове:   аватар,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neytiri
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10573
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031